VEFAT HABERLERİZİYARETÇİ DEFTERİKÜNYEİLETİŞİM
   

BOLU'DA İMAMDAN SKANDAL SÖZLER

13 Mayıs 2021

............................................

Bolu'da görev yapan Mahmut Öztürk isimli imamın avukatlık mesleği ve avukatlar ile ilgili söylediği sözler büyük tepki çekti.

Bolu'da görev yaptığı öğrenilen Mahmut Öztürk isimli imam hatip, youtube kanalında paylaştığı bir video ile avukatlık mesleği ve avukatları hedef aldı. Asilbey Cami'nde namaz öncesi verdiği bir sohbeti kendi kanalında yayınlayan Öztürk, avukatlığın tehlikeli bir meslek olduğu iddiasında bulundu.

“BASIYORSUN PARAYI AVUKAT SENİ HAKSIZ OLSAN BİLE HAKLI ÇIKARIYOR”

Mahmut Öztürk, sosyal medya hesaplarından paylaştığı sohbet görüntüsünde şu sözleri söyledi; "Dünyada yalancı şahit tutabiliyoruz. Bir davada haklı olduğunu ispat etmek için avukata basıyorsun parayı avukat seni haksız olsan bile haklı çıkartıyor. Avukatlık tehlikeli meslektir. Zengin adam geliyor 'al şu parayı beni haklı çıkar' diyor. Sende adamı haklı çıkartıyorsun. Kanun yollarını, hukuki boşlukları biliyorsun ve adamı haklı çıkartıyorsun. Ondan sonra o avukat geliyor burada namaz kılıyor. O avukatın kıldığı namaz kabul mü?"

AVUKATLAR SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAK

Öztürk'ün avukatlık mesleği ve avukatlarla ilgili söylediği sözler Bolu'da görev yapan avukatlar tarafından tepkiyle karşılandı. Avukat camiası, mesleklerini hedef alan bu açıklamalar sonrası suç duyurusunda bulunacaklarını söyledi.

Kaynak: Gazete Bolu

99 yorum yapılmış
  • Veli
    13 Mayıs 2021 • 09:56
    Dogruyu soylemis yanlis bisey dememiski
  • avdarolu
    13 Mayıs 2021 • 09:56
    Adam doğru söylemiş hak için ama işlerine gelmez helal olsun hocam
  • salih
    13 Mayıs 2021 • 09:57
    imamın söylediği doğru değilmi, her işte olduğu gibi hakkıyla iş yapanlar hariç
  • Halk
    13 Mayıs 2021 • 09:58
    Hoca doğru olan gerçeği söylemiş helal olsun hocaya avukat demek diplomalı yalancı demek
  • Geredeli
    13 Mayıs 2021 • 10:03
    Dine aykiri birşey mi söylemiş ?
  • Gl
    13 Mayıs 2021 • 10:03
    Yalan değil bunları yapan avukatlar vardır da konuşmuş uyarmış hoca efendi.yarası olan gocunur.elbette bütün hepsini kastetmemiştir. Ama onlarında adalet konuşunda çok dikkatli olmaları gerekir.yıllarca haksız yere hapis yatanlar var.bunları gözardı edemeyiz.
  • Hocahakl
    13 Mayıs 2021 • 10:12
    Doğru söze kim nediyebilirki
  • Ali
    13 Mayıs 2021 • 10:21
    Doğru söylemiş ne var bunda iyi bi avukata parayı basıyorsun çıkarıyor
  • Mahmut
    13 Mayıs 2021 • 10:50
    Garibanın kimsesi olmaz parası olmazzavalli haklıdan olsabirsey yapmak istemeden yapamaz avukatı vicdandır
  • Avukat
    13 Mayıs 2021 • 10:52
    Dediğine bakmayın doğru mu yalan mı ona bakın
  • Geveze
    13 Mayıs 2021 • 12:26
    Allah aşkına burda suç isnad edilecek ne var ki adam doğru olanı sesli ifade etmiştir...Ben biraz ileri gideyim meclisin yarısi avukat ve devlette ihale hırsızlığın gersisini siz getirin...
  • nezgr
    13 Mayıs 2021 • 12:31
    sizin başka işiniz yokmu bu ülkete.gaztecimisiniz başka bi şeymisiniz
  • Bnyaminaydn
    13 Mayıs 2021 • 12:37
    Türkiyenin en nadide ili ve Rahmetli İzzet Baysal Babanın emek ve katkıları ile bir eğitim kenti olan Bolu muzdan böyle seslerin çıkması çok esef verici bir durum kaldı ki avukatlık mesleği kutsal bir meslek avukatlık mesleği müvekkilini koruyup kollamaktır bu sözlerden dolayı kişiyi kınıyorum
  • Hasan
    13 Mayıs 2021 • 12:43
    Gerçekleri kabullenmek nefse ağır gelir !
  • Aykutmete
    13 Mayıs 2021 • 13:16
    Etik olmasada doğruyu söylemiş
  • Vatanda
    13 Mayıs 2021 • 14:55
    Yani dediklerinde birsey yok bence gayet günümüzün avukatlarından bahsetmis
  • Merve
    13 Mayıs 2021 • 14:59
    Doğruları söylediği içindir belkide bu tepkileri
  • Abdulkadir
    13 Mayıs 2021 • 15:00
    İmamam efendi çok doğru konuşuyor helal olsun ona.
  • Merve
    13 Mayıs 2021 • 15:00
    Doğruları söylediği içindir bu tepkileri
  • Bodememi
    13 Mayıs 2021 • 15:01
    Dogruyu söylemiş sonuçta avukatlar haklıyı savunduklarını bile düşünebilirler çünkü kişiler ne anlatıyorsa bilmiyorlar ki doğru mu söyledi yalan mı .Sonuçta genelde her kişi kendini haklı görüyor dolaylı olarak yalana karışıyorlar ve müdafa ediyorlar
  • Selim
    13 Mayıs 2021 • 15:02
    Adam haklı, bu konuşmada çarpıtılacak ve abartılıcak bir durum yok. Doğruyu söleyince değil başımda sarık yüzünde sakal olunca hemen acımasızca yargılamalar yapılıyor niye? Çünkü ehli sünnete uygun ve doğruları söyledi diye. Yazık, toplumum duymak istediklerini değil de doğruları söleyince hemen tepki çekiyor. Bu ne saçmalık arkadaş.!
  • Gercek
    13 Mayıs 2021 • 16:21
    Allahım yarabbim başlığa bak ya skandalmis...neresi acaba ben göremedim.
  • Dogru
    13 Mayıs 2021 • 16:24
    Neresi skandal?
  • Baran
    13 Mayıs 2021 • 17:00
    Hocam haklı olsan bile şimdi yandin bu sözlerle çok ceza yersin
  • Anadolu
    13 Mayıs 2021 • 17:59
    Bir genelleme yapmak doğru olmasa da tepeden tırnağa bütün mesleklere yalan dolan ve fesat karışmış. Meslek sahipleri kendisini koruyabiliyiorlarsa ne âlâ. Rüşvetin , iftiranın kol gezdiği dünyada imam efendi bir uyarı yapmış , ve "kırpma" tuzağıyla bunu çarpıtmışsınız ey gazete ! Zaten gazetecilik te doğrunun ve dürüstlüğün nadir bulunduğu bir meslek değil mi değerli dostlar... hangi mesleği beri tutabiliriz ki yalan ve iftiradan. Hocayı suçlamayın da ke
  • brahimkymaz
    13 Mayıs 2021 • 19:25
    Genellemek yanlıştır, her meslekte iyiler olduğu gibi, kötülerde vardır elbette, suç duyurusunda bulunacak bir durum yok, bana göre,kendine iş arayan avukat için hazır iş,
  • Hamido
    13 Mayıs 2021 • 19:40
    Iftirayaugradim tuttuğum cavukat Z.Y.iftira atanları savundu . Hoca doğru söylemiş .. . .
  • Eyp
    13 Mayıs 2021 • 19:51
    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.
  • mer
    13 Mayıs 2021 • 21:09
    Gayette doğru bir laf söylemiş hocamız. Yarası olan avukatlar gocunsun demekki boludaki avukatların yarası varki gocunuyorlar. Avukatlık mesleğini layıkıyla yapanlara hakkı hukuku gözetenlere birşey diyemeyiz. Ama gerçekten dini açıdan tehlikeli bir meslektir. Gerçi dini kim ne kadar umursuyor oda tartışılır.
  • Fatih
    13 Mayıs 2021 • 22:56
    Hocamız çook doğru söylemiş gerçekler nefse ağır gelir zaten bu ülkede gercekleri konuşanlar Hep Taşlanmışlar dır Rabbim yar ve yardımcın olsun hocamm...
  • Susma
    13 Mayıs 2021 • 23:11
    Avukatlar kanundaki boşlukları kullanıp zarar verirler ona buda söylediklerini ıspatlamış olur
  • Gonul
    13 Mayıs 2021 • 23:18
    Vallahi çok doğru demiş kimsenin işine gelmiyor doğruları duymak
  • Muhsin
    13 Mayıs 2021 • 23:39
    Doğru sadece bir tekdir.Doğru olan bilgilerin öğrenilmesi toplumu önemli bir şekilde etkileyecektir.Kur'an-ı Kerim en güzel bir şekilde cevap vermiştir.
  • Sebenli
    13 Mayıs 2021 • 23:49
    Bencede doğruyu söylemiş.inançlı insan doğruyu her şart ve durum altında söyleyendir.hakkı ve haklıyı savunmaktır.
  • Vatanda
    14 Mayıs 2021 • 00:03
    Doğrular yüzüne söylenince ağır gelir insana.. aslında kendileri de bilir bunun doğru olduğunu ama aleni yüzüne vurulması sonucu utancı kapatmak için öfke nöbetlerine sebep olur..bu böyle..
  • Emir
    14 Mayıs 2021 • 00:11
    Senin kıldığın namaz da kıldırdığın namaz da kabul olmaz hoca. Senin zihnin aklın fikrin bozuk bir kere sen dinin sadece 5 vakit namaz olduğunu düşünenlerdensin.
  • Sinan
    14 Mayıs 2021 • 00:18
    Yanlış konuşuyor. Burada avukat yada zenginlik değil problem. Kendisi söylemiş problemi, haklıyı haksız hale getiren hükümet, yasa, adalet sistemi. Yoksa niye haklı haksız olsun. Adaletsizlik düzgün kanun uygulamaları ve düzgün sisyaset sistemi olsa, işlese.
  • Vatanda
    14 Mayıs 2021 • 00:29
    Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. Adam dinen doğruyu söylemiş. Yalan yanlış bişey dinimizce büyük günah..!
  • Zikret
    14 Mayıs 2021 • 00:34
    Atalarımız ne demiş Doğru sözü söyleyen dokuz köyden kovulurmuş.Adam avukatlatın tamamını kast etmiyorki. Suçluyu haklı çıkartmayın diyor. Kısaca herkese eşit adalet. Yetimin hakkını yemeyin diyor.
  • Turul
    14 Mayıs 2021 • 00:37
    Hay agzına salık hoca efendi herkesin bildigi ama dile getiremedigi konu buydy
  • Metin
    14 Mayıs 2021 • 00:39
    Hakli oldugum davada 20 binlira para verdim avukara helalmi hoca dogru olani söylemiş
  • Muhammedethem
    14 Mayıs 2021 • 00:43
    Sonuna kadar doğru söylemiş... Esef ediyorum ki artık kimse kimseye doğruyu söyleyemiyor izin vermiyorlar.. Nereye doğru gidiyoruz... Kimsenin kimseye hatasını bile söyleyemediği herkesin kendi başına yaşadığı bir ülkeye doğru gidiyoruz memnun musunuz bundan. Herkes kendini hatasız kul zannediyor galiba... Helal olsun mahmut öztürk gibi ne pahasına olursa olsun doğruyu söyleyen adamlara...
  • Muhammedethem
    14 Mayıs 2021 • 00:46
    Doğruyu söylemek suc kabül edilen bir ülkede yaşıyoruz malesef
  • Aknz
    14 Mayıs 2021 • 00:46
    Her kültüre her dine her karara nasıl saygımız varsa ifade özgürlüğü diye birşey de var. Hoca mesleğininin gerektirdiği şekilde açıklama yapmış. Katar'a satılmış diyanet gibi faiz caiz dememiş helal olsun aldığın maaş hoca..
  • Yilmaz
    14 Mayıs 2021 • 01:01
    Adam doğru söylemiş.
  • Atalay
    14 Mayıs 2021 • 01:04
    İmam doğru söylemiş. Eksikte söylemiş. Doğruyu söyleyene anlatana dava açın. Yalancılara ve yalan söyleyerek para kazananlara birşey olmasın öyle mi?
  • Belkibirgn
    14 Mayıs 2021 • 01:11
    Yıllar önce camiye giderken (90 yıllar) hocamızı büyük bir dikkat ile dinlerdim. Onların anlattıkları bizleri doğru yola yönlendirecek anahtar gözü ile bakardım. Hele Tabaklar camii imamın davudi sesi insani mest ederdi. Huşu içerisinde başımız önde kulağımız hoca efendi de olurdu. Düzen değişti artık. Türkiye eski Türkiye değil. Artık cumaya bile gitmez oldum. Neden? Bu hangi şer grubuna bağlı hocalar, yaptıkları siyasetler yüzünden. Belki bir gün o güz
  • Aklmdadelisorunlar
    14 Mayıs 2021 • 01:18
    Hocam arkadan namaz kılan vergi kaçıran esnaf ne yapsın? Veya Alkol alan vatandaş ne yapsın kılmasın mı namaz? Veya önündeki imamın hangi yollarla imam olduğunu düşünen cemaat ne yapsın?
  • Sordumsoruyu
    14 Mayıs 2021 • 01:20
    Hocam merak ediyorum lütfedip cevap verirseniz sevinirim. Askerlik yaptınız mı? Bayrak ve anayasaya sadık kalacağınız üzerine yemin ettiniz mi? Laiklik hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • Bolulu
    14 Mayıs 2021 • 01:35
    Kesinlikle doğru ve bizzat şahit olduğum bir davada karşı taraf yalancı şahit tuttu ve avukatta gözümün içine bakarak savundu yalan yanlış
  • Bolulu
    14 Mayıs 2021 • 01:37
    Ayrıca gerçek anlamda işini yapanlar bundan müstesnadır
  • Alp
    14 Mayıs 2021 • 01:46
    Özgürbolu ne nasıl manşet o,adam doğruyu söylemiş
  • Bolulu
    14 Mayıs 2021 • 01:49
    Doğru söylemiş yalanmi
  • SSaray
    14 Mayıs 2021 • 01:58
    Gerçekleri duymak acıtıyor değilmi bunları biliyordunuz zaten ama size batan imamın sünneti seniyye sakalı ve sardığı mı yoksa noldu imam böyle dedi de bolu özgürlüğünü mü yitirdi
  • Mehmet
    14 Mayıs 2021 • 02:15
    Doğruları söyleyebilen çok az hoca var bilhassa bolu da HELAL OLSUN SANA...
  • TronN
    14 Mayıs 2021 • 02:19
    Bos haber yapıyorsunuz önce hocanın geçmişini bi araştırın. Haberde geçen Mahmut hoca boş bi adam değildir. Bu hocalara sahip çıkmamız gerekir.sizde boş haberlerinizle hocayı karaliyosunuz.adam gibi haber bulun
  • Helalolsun
    14 Mayıs 2021 • 02:21
    Dogruları söylemiş. Dunyanın her yerinde bu böyle degil mi? ABD Ingiltere ve niceleri. Suclu olanı suçsuz ilan ettirip suçsuzu suclu diye dünyaya pazarlamadılar mı? Evet katılıyorum avukatlık sıkıntılı bir meslek. Bu imamı da yetistiren ana babayi da kutluyorum. Hrlal olsun. Dogrulari soyleyenin linç edildigi sözde sosyal medyamiz(!) Size ekmek cikmaz buradan. Zaten haber metinlerini de mahvettiniz. 5N1K kuralı uygular gecersiniz. Yorumu halka birakirsiniz. Ama nerdeee?
  • SUAL
    14 Mayıs 2021 • 02:23
    Ozgurbolu.com adin ile çelismedin mi simdi yaptigin haberle? Her istedigini söylemeye bir sen mi maliksin bu ülkede? Bir vatandas dusuncelerini soyleyemez mi? Nerede kaldi ozgürlük anlayisiniz sizin.
  • Ahmet
    14 Mayıs 2021 • 02:33
    Avukat olunca vicdansız olma sende,niye şikayet ediyon
  • mudurnulu
    14 Mayıs 2021 • 02:41
    dogru soylemis hocamiz hakli yani bas parayi ozgursun bu kadar
  • Ali
    14 Mayıs 2021 • 02:48
    Hocamızın her dediği doğrudur eğer ülkede hak yeniyosa eğer hksızlıkla kazanılan bişi varsa bakılsın gereği yapılsın diye yapılmiş bi sohbet gayet doğru ve sskandal olmayan sohbet ağızınıza sağlık hocam
  • Hocavurdugololdu
    14 Mayıs 2021 • 03:18
    Toplum vicdanı hocayı beraat ettirdi
  • Skandalnerede
    14 Mayıs 2021 • 03:24
    Yasamin her yerinde bu durumla karsi karsiyayiz herkes basini öne egip dusunmeli dogruluktan vazgecmemeliyiz beyefendi burada hassas bir noktaya deginmis elestiri olabilir bence normal bi elestiri olmus avukatlik cok kutsal bir meslek kotuye kullanmamak gerekir bir kisi hepsini karalayabilir dikkat edilmeli
  • ensarsrtl
    14 Mayıs 2021 • 04:25
    Dogru soyleyeni 7 koyde dava acarlar
  • Boluluvatanda
    14 Mayıs 2021 • 04:36
    Hakkın, hukukun, adaletin olmadığı yerlerde, her meslekte bu tür kural dışı işler olabilir. İmamlar dahil, herkes,kendi görev alanlarıyla ilgili işlerle uğraşmalıdır. Bu tür açıklamaları Allah'a havale etmek en iyisi.
  • BRAHM
    14 Mayıs 2021 • 05:33
    Aslında mahkemede avukat değil olayın şahitleri bulunmalı olaya şahit olmayan sadece bir tarafın anlattıklarıyla onu savunmaya çalışan kişinin savunması ne kadar adaletli olabilir ki Adalet çok hassas bir terazidir ahiret inancı olan kimseler olayın farkındadır Dinimize, akla ve mantığa göre adaletli olmak gerekir. Hocamıza hak veriyorum doğruları söylediği için böyle saçma bir başlıkla haber olmuş. Suç duyurusunda bulunacak olan avukatlar muhtemelen işsizlikte
  • brahimbasar
    14 Mayıs 2021 • 05:42
    İmam efendi bir kısım avukatın çalışma şeklini,tarzını,stilini açıklamış yanlış bir şey dememiş.
  • Falanca
    14 Mayıs 2021 • 06:21
    Söylenen sözler de herhangi bir yanlış yok ,yanlış anlaşılma var . Avukatlar bu işin olmadığını ispat etsinler yalan söylemediklerini söylesinler ... Dava açmak yerine hocam haklısın da elden bişey gelmiyor denmeli ama Bunlar avukat...
  • evreci
    14 Mayıs 2021 • 07:05
    adamın söyledikleri onurunuzamı dokundu
  • zgrlkseherkeszgrnekaryorsunuzinsanlarn
    14 Mayıs 2021 • 07:23
    Doğru düzgün haberler istiyoruz. Hic mi bir sey bukamadınız. Insanları karalıyorsunuz. Takibi birakacağım bu sayfada. Son zamanlarda memleketimden haber alayim diye takip ettigim sayfakar paso dini kötülemek yaftalamak için haber pesinde. Gazete olunca özgürlük oluyorda bir insan kendi sayfasında düşüncelerini paylasamayacak mi? Size ne bundan? Bunu haber degeri olarak mi görüyorsunuz.
  • DahaDzgnHaberlerleGelinInsanlara
    14 Mayıs 2021 • 07:32
    Biri şu Murat Türk mü neyse yaptıgı sacma haberlere engel olsun. Tepkiler çığ gibi buýuyormuş. Bence habere yapana tepkiler çığ gibi üc maymunu oynuyor.Neyin kafasını yasiyor bazıları anlamıyorum. Éğer Murat Türk özgürse herkes özgürdür.Istedigini sayfasinda paylasir. Sahsi hesabi bunu sorgulamak kimsenin haddine degildir. Dogru düzgün haberler yapın.Baska illerin haber kanalları yapılan projeler pesinde. Ciftcilere verilen egitimler üretilen ürünler endemik bi
  • Bolulu
    14 Mayıs 2021 • 07:55
    Burdaki herkes hak vermiş hocaya hangi tepki ciğgibi buyumuş boş yapma haber yap
  • Mami
    14 Mayıs 2021 • 08:48
    Bende avukat maduruyum ama bunun içinde jerefliside var jerefsizide var benim avukatım hem bana hem benim davalıma avkatlık yapıyor Muş böyle şerefsizler var böyle avukatı ne yapmam gerekiyor in şallah benden önce ölürse o medya taşında o tapuyu nasıl kalkacak öbür dünyada iki elim yakasında onların mamazıda kılınmaz benden helallik alması lagzım o şerefsiz kendini bilir ismini yazmıyorum bolu barosu o şerefsizi tanıyor
  • AdnanSoner
    14 Mayıs 2021 • 09:03
    Şimdi Diyanet'de Avukat tutsun bu adamı haklı çıkartsın
  • Gkhan
    14 Mayıs 2021 • 09:07
    Avukatlar sizide satım almış mesela gazeteciler adam doğruyu söylemiş ama siz skandal yapmışsınız yazıklar olsun objektif olmak gerek gazetecilikte yazıklar olsın size
  • Bilirkii
    14 Mayıs 2021 • 09:57
    Tam olarak doğrusu şu şekildedir; Bir avukat haksız olan bir kişi eğer ki haklı çıkarıyor ise yanlış yapıyordur nokta. Devamında namazı ile ilgili yorumunu kabul etmiyorum. Neyin hangi koşulda kabul olacağını yalnız Allah bilir. Ayrıca avukatların tamamını bu şekilde lekelemesi yanlış. Benim yaptığım gibi koşullu olarak yani avukat haksız olan bir kişi eğer ki haklı çıkarıyor ise yanlış yapıyordur desse sorun yok. Gaza gelip fazladan fazladan laflar etmi
  • NurullahMavigoz
    14 Mayıs 2021 • 10:03
    Maaş almıyormusun devletin gelirlerini bir gözden geçir bence biryerde haklı ama amasıda sen öndersin milleti karşına degil arkana alki dinsizligi durdur namaza teşvik et
  • Aznasalk
    14 Mayıs 2021 • 11:44
    Eksiği var fazlası yok hocam zoruna gidenler belli sen doğruyu söylemişsin
  • KA
    14 Mayıs 2021 • 12:11
    DOĞRU DEMİŞ YALANMI
  • Hilmieriatdzceviy
    14 Mayıs 2021 • 14:06
    Allah'ın hükümleri ile hükmetmeyenler zalimlerin Ta kendisidir islamı kendimize göre değil kendimizi islama göre tatbik edeceğiz
  • AdnanSoner
    14 Mayıs 2021 • 14:28
    Gerçek kimliğini yazmayan kişilerin mesajları neden yayımlanır anlamış değilim lütfen duyarlı olalım
  • Trk
    14 Mayıs 2021 • 14:31
    Tam sevecektim baktım adam doğru söylemiş suçluyu haklı çıkarmak hem kanunen hem Allah katında suçtur eğer birisinin hakikaten suçlu olduğunu biliyorsan kanun çerçevesinde gerektiği kadar savunursun oda maaşını hak etmek için ama kanuni boşlukları onda kullanmazsın suçlu cezasını çeker. Adam doğru konuşmuş o kadar.
  • Metin
    14 Mayıs 2021 • 19:49
    Az bile söylemiş.. Sözde avukatlar... Hem senden hem karşı taraftan para alıp davaya girmiyor.. Seni madur ediyor.. Yazıklar olsun bu avukatlara.. Yaşadığım olay net
  • DorucuOsman
    14 Mayıs 2021 • 23:01
    Hangi avukat sen haksızsın deyip de dayayı kabul etmiyor hoca doğru söylemiş i.
  • Erhan
    15 Mayıs 2021 • 02:03
    Çok doğrusu teşekkür hocama
  • HasBolulu
    15 Mayıs 2021 • 05:20
    Örümcek zihniyetler. Bu ülke böyle böyle battı. Aferim
  • Mahmut
    15 Mayıs 2021 • 05:52
    Helal olsun hocama, doğru nun arkasındayız
  • Alizengin
    15 Mayıs 2021 • 05:56
    Haklısın hocam.
  • bahattindemir
    15 Mayıs 2021 • 08:49
    Yahu hocanın dediği hersey dogru bunun örümcek kafayşa yada baska biseyle ne ilgisi var biraz arastirin meslek dallarini avukatligi anlarsiniz.Sonuna kadar haklisin hocamm
  • Attila
    15 Mayıs 2021 • 13:55
    Bak sen ya şu avukatlara... İmamı haklı çıkarmanın gayretindeler. Trajikomik. İmam efendi çok net ve doğru bir noktaya temas etmiş bir şey hariç. Namazlarının kabul olup-olmaması hakkında soru gibi görünen ama kendi cevabını içine saklamış. Bu söyledikleri yanlış. Onu Allah bilir. Ancak avukatların yaptıkları ki -Allah onlara kimseyi muhtaç etmesin- en azılı katilleri, hırsızları savunup yalancı şahitlerle adaleti yanıltıyorlar. Herkesin hayatı boyunca mu
  • mustafa
    15 Mayıs 2021 • 15:29
    hoca yanlıs bırsey dememıs yarası olan gocunuyor saldırıyor
  • Feratto
    16 Mayıs 2021 • 00:03
    Bu imam arkadaş bizim burda da görev yaptı her dediğine katılıyorum Adam yanlış bir şey dememiş ki doğruları söylemiş Zaten bizim memlekette doğru söyleyeni linç ederler
  • Ali
    16 Mayıs 2021 • 03:05
    Lan adam doğru söylemiş zaatten.burda yanlış olan ne var yani.birde skandal sözler falan diye uydurmuş yazmışsınız..sizin yapacağınız haberin taaa...
  • Candostum
    16 Mayıs 2021 • 14:10
    Hoca haklı 94 yılında babam rahmetli oldu kazadan dolayı karşı taraf suçlu çıktı ama bizim avukatımız onlar mafya ben uğraşamam diyip davadan çekildi bizi mağdur etti allah 'tan tek dileğim sürünerek can versin inşallah yetim hakkı yedi hakkımı helal etmiyorum kan kusa kusa ölür inşallah hocanın ağzına sağlık helâl olsun doğru demiş
  • Erdogan
    16 Mayıs 2021 • 15:44
    Burada hocaefendi doğru söylemiş diyenlerin tümü eğer ailelerinde bir avukat olsaydı,tam tersini söylerlerdi.
  • DORUCUDAVUT
    17 Mayıs 2021 • 01:59
    35-40 sene önce Bolu sanayi kavşağında İranlı bir tır;14 plka bir taksiyi biçti,suç tamamen iranlıda olmasına rağmen; Bolu da milletvekilliği yapmış meşhur bir avukat; iranlıları kurtardı ve adamları Türkiye den kaçırttı.14 plka araçta vefat eden 3 kişi hiçbir hak elde edemedi, araçları çöpe gitti bazı avukatlar parayı buldumu milletvekili de olsa; iran devletine şeriat karşıdtı da olsa halkın çıkarını değil. iranlıların çıkarını savunuyor.
  • Bolulu
    17 Mayıs 2021 • 05:25
    Cok doğru soylemis avukatlar parayı yalanla dolanla kazanıyorlar hangi avukat adaletli yapmis işini sonuna kadar katilıyorum hocaya çok haklı valla ağzına sağlık
  • Okuyucu
    17 Mayıs 2021 • 13:48
    Dava edin durmayın nasıl olsa kanunlar size göre, sarhoş sürücü çocuk eser bilinci yerinde değil diye Berat ettiren kanunlar imamı yargılattırır nasıl olsa size. Doğru söyleyen 9 köyden kovarlar misali
  • Kurandzenistiyorum
    18 Mayıs 2021 • 08:10
    Allah razı olsun hocaefendiden Allah'tan korkmayan avktlar var maalesef
     Yorum yazın
Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.
Web Hosting - Domain
EN ÇOK OKUNANLAR
VİDEO HABERLER
İzzet Baysal Caddesi Güler 2 İşhanı Kat 1 No-41 BOLU   Tel: 0532 709 63 26
© 2011 Tüm hakkı saklıdır. İçerik ve görseller "Telif Hakları Kanunu" ile korunmaktadır.